Comarch OPT!MA został stworzony z myślą o małych i średnich firmach działających w różnych branżach. Comarch Opt!ma jest programem modułowym dzięki czemu można go bardzo łatwo rozbudować. To klient decyduje z jakich funkcjonalności chce korzystać, w każdym momencie jest możliwość rozbudowania pakietu o kolejne aplikacje. Moduły są obsługiwane przez jedną bazę danych, pomiędzy modułami następuję pełna synchronizacja, także dane do systemu wprowadzamy tylko raz. Małe i średnie firmy Pakiet przeznaczony dla przedsiębiorstw działających w różnych branżach. Pakiet pozwala w pełni kontrolować działanie firmy:
Dostępny jest także pakiet bezpieczeństwa, który po skonfigurowaniu automatycznie wykonuje kopie bezpieczeństwa. |
Placówki medyczne Narzędzie które zapewnia kompleksową obsługę pacjenta od momentu rejestracji aż do momentu rozliczenia z NFZ z przeprowadzonej wizyty. Program zapewnia wewnętrzną obsługę placówki medycznej oraz zarządzanie personelem medycznym
Placówki medyczne Comarch OPT!MA to aplikacja która usprawnia proces zarządzania biurem rachunkowym lub kancelarią doradztwa podatkowego. Dodatkowo obecność w iKsięgowość24 to gwarancja darmowej reklamy w intrenecie.
Strona producenta: www.optima.comarch.pl
|
Programy Optima
Płatnik i podpis elektroniczny
Płatnik i podpis elektroniczny |
|
ASDER oferuje Państwu pełną obsługę programu Płatnik oraz nowego podpisu elektronicznego. Program Płatnik jest już dobrze znany wielu polskim firmom od lat, ale podpis elektroniczny to nowość. Pojęcie podpisu elektronicznego zostało zdefiniowane w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. z 2001 r. Nr 130, poz. 1450 z późn. zm). Zgodnie z art. 3 pkt 1 ustawy podpis elektroniczny stanowią dane w postaci elektronicznej, które wraz z innymi danymi, do których zostały dołączone lub z którymi są logicznie powiązane, służą do identyfikacji osoby składającej podpis elektroniczny. Ustawa o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne wprowadziła konieczność stosowania certyfikatów kwalifikowanych w przekazie elektronicznym dokumentów do ZUS od 21 lipca 2008 roku. |
Podpisana przez Prezydenta RP 11 lipca 2008 ustawa o zmianie ww. aktu prawnego spowodowała, że przedsiębiorcy, którzy przed dniem 21.07.2008 r. posiadali nasz certyfikat niekwalifikowany dedykowany do ZUS, będą mogli przesyłać dokumenty do ZUS na dotychczasowych zasadach – ale tylko do momentu wygaśnięcia tegoż certyfikatu. Nasza usługa Nowoczesny Płatnik zapewni Państwu następujące udogodnienia:
|
Strony internetowe
Strona jest obecnie w budowie. Zapraszamy wkrótce.